úvod
homepage

Pivo Bernard novinářům chutná vytisknout článek

Přidáno: 7. října 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5323x

Značka Bernard získala významné ocenění, třetí místo v novinářské anketě Naše pivo 2004, pořádané v rámci prestižní soutěže České pivo roku 2004. Naše pivo 2004 je jediná novinářská anketa popularity jednotlivých značek piv.

Anketa, kterou tradičně každoročně pořádá Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s médii z celé České republiky, porovnává, jak se popularita a image piv mezi sebou vyvíjí, jaké je povědomí o jednotlivých značkách.

V letošním roce hlasovalo 102 redakcí a nezávislých novinářů, což je nejvíce v historii soutěže. Hlasující novináři vybírají 5 značek z listiny piv vyrobených v České republice a konečné pořadí vznikne prostým součtem všech hlasů.

„Tohoto umístění si velice vážíme, protože jej udělují novináři, což jak je známo, jsou významní konzumenti a skuteční znalci piva.“ říká s úsměvem Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard a dodává: „Je to mimořádný úspěch, zůstaly za námi mnohem větší pivovary.“

Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard.
Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard.

Výsledky byly vyhlášeny 30.9.na slavnostním večeru v pražském hotelu Intercontinental. „České pivo jako národní nápoj se stalo pojmem doma i v cizině, je součástí naší historie i kultury.“ uvedl Jan Veselý, předseda Českého svazu pivovarů a sladoven. „Proto pořádáme tuto soutěž kvality piv nejen mezi odborníky, ale zajímá nás rovněž názor médií na naše pivo – obojí je určitým měřítkem a signálem spotřebitelům i výrobcům,“ dodal Jan Veselý.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání