úvod
homepage

Zlatopramen uděluje Certifikáty nejlepším hospodám vytisknout článek

Přidáno: 2. září 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5593x

Certifikáty zaručují nejvyšší kvalitu restaurace a nabízeného piva

Právě dnes byly slavnostně předány Certifikáty nejlepším hospodám. Již třetím rokem Zlatopramen pravidelně hodnotí restaurace svých zákazníků a nejkvalitnějším z nich uděluje certifikáty. Udělování certifikátů probíhá jednou ročně a certifikát platí na období právě jednoho roku. Každoročně je uděleno kolem třiceti certifikátů.

„S projektem certifikace našich zákazníků jsme začali před třemi lety. První certifikát byl udělen v roce 2001. Smyslem celého projektu je odměnit naše zákazníky, kteří poskytují vysokou kvalitu našim spotřebitelům v oblasti gastronomie“, uvádí Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen.

Kvalita restaurace je posuzována podle několika kritérií. Nejdůležitějším je péče o pivo. Mezi další hodnocená kritéria patří první celkový dojem z restaurace, úroveň a kvalita obsluhy, rychlost a kvalita čepování piva, jídelní a nápojový lístek, péče o sklo, vybavenost reklamním materiálem a další. Zvláštní pozornost je věnována výčepní technologii a péči o ni a skladování piva. Pivo musí mít správný tlak a průtok a musí mít správnou teplotu.

„Pokud restaurace uspěje, získává od nás řadu výhod. Mezi tyto výhody patří bonusy, speciální akce na podporu prodeje, návštěva sládka, slavnostní večer a samozřejmě Certifikát na zeď“, říká Boris Rajdl.

„Certifikát slouží i jako vizitka restaurace. Spotřebitelé se tak mohou spolehnout, že dostanou, co jim náleží, ve špičkové kvalitě. Certifikát zaručuje přísně ověřenou kvalitu restaurace a nabízeného piva“, dodává Rajdl.

„Získání certifikátu je pro nás cenným oceněním a velice si ho vážíme. Dokladuje kvalitu naší vyhlášené restaurace“ říká Lenka Hrubá, majitelka restaurace U kapličky, jedné z čerstvě certifikovaných restaurací.

Kvalita restaurace je kontrolována i po udělení certifikátu. Certifikované restaurace navštěvují inspektoři jako tzv. „tajní zákazníci“. Kromě namátkové kontroly je kvalita restaurace kontrolována také obchodními zástupci při pravidelných návštěvách. Obchodní zástupce mimo jiného kontroluje například sanitaci a další základní oblasti.

U několika restaurací byl v minulosti certifikát odebrán.

Kromě této certifikace jako hodnotící činnosti připravuje Zlatopramen poprvé letos jako novinku i školící činnost. Od začátku září Zlatopramen pořádá Pivovarskou universitu pro hostinské.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání