Naším pivem 2001 je Gambrinus
Praha, 30. srpna 2001 - Pivo značky Gambrinus vyráběné Plzeňskými pivovary se stalo historicky prvním vítězem celonárodní novinářské soutěže Naše pivo. Vítězné značce dalo hlas 42 redakcí z celkového počtu 56 zúčastněných. Na pomyslných stupních vítězů se ještě umístil Pilsner Urquell a Budějovický Budvar. Výsledky soutěže, kterou pořádal Premium Club, sdružení na podporu image českého piva, a Český svaz pivovarů a sladoven, byly zveřejněny 30. srpna v průběhu slavnostního večera v pražském Design Salon Clubu.
Kvalita a chuť českého piva je známa už po dlouhá staletí. Soutěž Naše pivo měla však odpovědět na otázku, které české pivo považují konzumenti za nejlepší. Jak se ukázalo se, nejoblíbenější značky si hýčkají ve svém portfoliu Plzeňské pivovary. Vítěznou značkou piva a tedy i Naším pivem se totiž pro tento rok stal Gambrinus a na druhém místě se umístil Pilsner Urquell. „Jsme velmi potěšeni úspěchem našich dvou značek v soutěži Naše pivo 2001“, komentuje vítězství ing. Michal Kačena, manažer pro vztahy s veřejností Plzeňské pivovary, a.s. „ Především proto, že o pořadí rozhodovali samotní konzumenti. Pozornost, kterou věnujeme kvalitě našeho piva tak nachází odezvu u zákazníků.“ Ocenění za třetí místo si odnesl Budějovický Budvar.
V souboji o nejlepší pivo roku se neztratily ani malé pivovary. V hlasování novinářů si vedla velmi dobře značka Bernard i pivo Krakonoš z produkce Trutnovského pivovaru.
Volby nejlepšího piva se zúčastnilo celkem 56 redakcí z celé České republiky a na titul Naše pivo 2001 nominovali celkem 48 značek. I to je důkazem vysoké, stále vyrovnanější, kvality českého piva. „ České pivo je velmi kvalitní a proto i v konkurenci ostatních nápojů mimořádně populární. Je vyráběno z prvotřídních surovin skutečnými mistry svého řemesla. Myslím si, že redakce měly velmi těžký úkol“, dodává ing. Ivo Trojan, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |