úvod
homepage

Tuplák 2006 – soutěž o nejlepší pivní reklamu vytisknout článek

Přidáno: 3. listopadu 2006  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,75 hodnotících Hodnotících: 4 počet zobrazení Zobrazeno: 4405x

Jak jsme vás v nedávné době informovali (zde), připravili jsme pro vás novinku v podobě soutěže o nejlepší pivní reklamu. A dnes vás můžeme seznámit s short listem a způsobem, jak se za

Jak si na stránce věnované této soutěži můžete přečíst (zde), porota, která vybírala zmiňovaný short list (tedy finalisty pro jednotlivé kategorie), byla složena z profesionálů na slovo vzatých. Stačí zmínit jejího předsedu, pana Maurera, který v současné době působí jako ředitel reklamní agentury RMG connect, Mather Member (Ogilvy Group). Přes patnáct let se pohybuje v reklamě (Young & Rubicam, ANY Advertising, Ogilvy) a ke svému dobru si může přičíst i následující aktivity:
- jako redaktor či autor natočil 20 dokumentárních a publicistickýh filmů
- 10 let přednáší na FAMU marketingovou komunikaci
- 10 let vydává průvodce nejlepší gastronomií: Maurerův výběr GRAND RESTAURANT
- zakladatel nadace 3DUBY na záchranu Stromovky.
Samozřejmě i další členové poroty patří k tomu nejlepšímu, co se dá na českém marketingovém poli najít. Stačí se podívat na seznam jmen a dá se říct, že lepší sestava by se hledala jen stěží.

Protože náš záměr od začátku byl daný tím, že prvotní výběr a sestavení short listu, což není nic jiného než výběr finálových prací, bude na bedrech profesionálů a vlastní hlasování pak přejde na čtenářskou obec, je tedy teď na vás rozhodnout, které reklamy si zaslouží získat první, druhé a třetí místo v letošním prvním ročníku soutěže o nejlepší pivní reklamu, Tuplák 2006.

A jak správně HLASOVAT? Poté, co si důkladně prohlédnete finálové práce kategorie video a tisk, stačí poslat smsku v náležitém tvaru. Ten vypadá následovně:

TUPLAK (mezera)vid(mezera)číslo reklamy(mezera)tisk(mezera)číslo reklamy a pošlete na číslo 9000909 (např. Tuplak vid 03 tisk 03 ).

Cena SMS je 9 Kč,- (vč. DPH),technicky zabezpečuje MobilBonus s.r.o., infolinka:777717535 (po-pá 9.00-17.00),help@mobilbonus.cz.


Původně sice bylo vyhlášeno kategorií více, ale přes celkem vysoký počet přihlášených prací, kterých bylo na devadesát, se podařilo obsadit kategorie dvě – televizní reklama a reklama tisková. A abychom vám ušetřili finance, spojili jsme hlasování do jedné smsky. Tudíž je nezbytné, abyste hlasovali ve formátu, který je uvedený výše. Hlasování začalo 1.11. a skončí půlnocí dne 12.12. Oficiální vyhlášení výsledků provedeme na Vánočním pivním trhu, který připravujeme s Inchebou na Výstavišti v Praze na dny 15.-17.12.2006(pátek až neděle). Na této akci, kterou letos též pořádáme poprvé, budou vyhlášeny nejlepší pivní reklamy a první tři místa, která od vás získají největší počet hlasů, budou obdarovány speciálním tuplákem a diplomem. Vzhledem k tomu, že cena sms, která byla stanovená na 9 Kč, je už určitá forma investice, rozhodli jsme se třem vylosovaným hlasujícím věnovat pivo na rok zdarma. A protože všeobecně uznávaná norma průměrné spotřeby je 162 litrů, dostanete od nás právě toto množství piva. A abychom dostáli svému jménu Svět piva, můžete se těšit na pestrou škálu piv běžných, méně běžných až po ty úplně speciální. Pro svojí cenu si můžete dojet jak na Výstaviště v době konání Vánočního pivního trhu(výherci budou osloveni na základě mobilního čísla, jména pak budou uvedena na našich webových stránkách), tak do konce ledna na naší nové adrese Podskalská 10, Praha 2. Pokud výherci nebude v době předání cen 18 let, musí se pro cenu dostavit se zákonným zástupcem.

Takže teď nezbývá než si kliknout na prezentaci Tupláku 2006(zde), vybrat si z finalistů a poslat smsku. Pro jistotu zopakujeme, jak hlasovat:

Poté, co si důkladně prohlédnete finálové práce kategorie video a tisk, stačí poslat smsku v náležitém tvaru. Ten vypadá následovně:
TUPLAK (mezera)vid(mezera)číslo reklamy(mezera)tisk(mezera)číslo reklamy a pošlete na číslo 9000909 (např. Tuplak vid 03 tisk 03 ).

PS: není určena horní hranice počtu poslaných smsek – v podstatě teoreticky vzato byste mohli svého favorita dostat na úplný vrchol tím, že mu věnujete svůj měsíční plat, který byste investovali do Tupláku. Protože toto ale není soutěž formátu Superstar, a protože se očekává rozumný přístup ze strany čtenářů, rozhodli jsme se právě pro tuto volbu, kdy není stanoveno omezení počtu sms pro jednu reklamu ze short listu. Po zpracování výsledků za letošní ročník se určí případná omezení pro další ročník.

Kategorie Televizní reklama


Přehraj:VID01 Kozel - Divnej vrchní
Přehraj:VID02 Starobrno - Praotec Morava
Přehraj:VID03 Braník - Workoholik
Přehraj:VID04 Pilsner Urquell - Smetana
Přehraj:VID05 Pilsner Urquell - Má vlast
Přehraj:VID06 STAROPRAMEN - Práce
Přehraj:VID07 Budvar - Bob a Dave pilotní
Přehraj:VID08 STAROPRAMEN - Lopaty
Přehraj:VID09 STAROPRAMEN - Stráž

Kategorie Tištěná reklama





vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 7 komentářů, poslední komentář: 20.11.2006 00:38 Komentovat
Vanocni pivni trh honza20.11.2006 00:38
Ten textik je z lonska:). O pripadne letosni verzi dame co nejdriz vedet. Zatim se davaji...
Vánoční pivní trhy v Holešovicích Luděk19.11.2006 08:34
Padla tady nedávno zmínka o předvánoční ochutnávce piv z malých pivovarů v Praze, zatím...
Nepatří to sem Roman Holoubek05.11.2006 17:23
Honzo, sice to sem úplně nepatří, ale když už je vydáno druhé číslo Pivaře, proč na...
Pivovary a prihlasene prace honza03.11.2006 10:32
pokud pivovar nema zajem, tezko ho premlouvat. Nikdo z tebou zminenych pivovaru nereagoval - ani...
Zpět Chody03.11.2006 10:11
Vše beru zpět, nepřečetl jsem si stanovy. I když možná by bylo lepší, kdyby reklamy...
Pochvala Zbyněk Holan03.11.2006 09:56
Ahoj, vím, že to nesouvisí s tímto tématem, ale musím pochválit nápad z výpisem...
Asi tomu nerozumím ... Chody03.11.2006 09:42
... ale výběr zvláště u videa je víc než ubohý, 6 značek 4 podniků, samej gigant, no...
Vyhledávání