úvod
homepage

Pošle na nás Prazdroj své mlátičky? vytisknout článek

Přidáno: 20. září 2004  •  Autor: Jiří Kaňa
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,48 hodnotících Hodnotících: 24 počet zobrazení Zobrazeno: 5866x

Máte něco proti velkopopovickému Kozlovi? Tak opatrně, mohli byste přijít k úrazu!





Denně se setkáváme s mnoha zhovadilými reklamami na nejrůznější výrobky, včetně piva. Z některých je člověku až stydno. Ale vyhrožovat násilím? To tu snad ještě nebylo. Reklama na Kozla tak možná zahájila novou éru.

Ještě slovo a zmaluju tě! Poněkud mě překvapilo, když jsem na tohle přímočaré sdělení narazil při listování svým oblíbeným týdeníkem. Při bližším ohledání jsem zjistil, že se jedná o novou reklamu na velkopopovické pivo. Zaťatá pěst, přísně sevřené rty, spalující pohled, v levé ruce půllitr „orosené odměny“. Nic pro změkčilce.

Nechutná vám Kozel? Tak tady máte přes držku!
Nechutná vám Kozel? Tak tady máte přes držku!

Text v levém dolním rohu pak upřesňuje:“Na barvu Kozla mi nesahej. Fakt, za tohle pivo se klidně i poperu. Nejvíc mě štvou takoví, co ho ani neochutnají a mají řeči. Normálnímu člověku přece stačí lok a má jasno – ta příjemně nahořklá chuť, zlatavá barva, dokonalá jiskra a hustá pěna, co vydrží. A ten říz, ten fakt osvěží! Prostě jako křen!“ Bravo! Čerpali tvůrci reklamy inspiraci ze setkání s nějakou skutečnou postavou? Pak asi měli štěstí, že jí „nesahali na barvu Kozla“ (ale co si pod tím představit?). Nebo snad na ten mimořádně inteligentní námět přišli sami?

Vzkaz téhle reklamy je jasný. Máte nějaké výhrady k velkopopovickému pivu? Pak nejste normální. A možná dostanete nakládačku.

Je mi jasné, že dnes je vlastně jedno, jak hluboko úroveň jakékoliv propagace klesne. Zejména rozhodnou-li se marketingoví stratégové, že se jako v našem případě jedná o „lidovější“ výrobek. Důležité je přece zaujmout. Takže se můžeme tešit na další a ještě povedenější kousky. A propagovaná piva se budou prodávat čím dál lépe.

Závěrem jeden dotaz ke čtenářům. Jste ochotní poprat se za „svoji“ značku piva? A jste vůbec normální?

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 23 komentářů, poslední komentář: 25.11.2005 21:53 Komentovat
Vskutku, Colega25.11.2005 21:53
"agresivní reklama" jako pojem u mne tímhle získala novej rozměr. (Ale za svou značku se...
Bez reklamy Svaťa08.12.2004 14:09
Já vařím 12% a 15% pivo.Ze starých uččebnic pro sládky jsem vytvořil během 6 let postup...
Re: Reklamy v jinych oborech Petr Sitař30.09.2004 20:56
Jak to řeším u jiných výrobků? Chytnu se Honzových příkladů. Rozhodně nejím...
Reakce Prazdroje Michal Kačena30.09.2004 14:19
Děkuji redakci a čtenářům Světa piva za cennou debatu nad naší reklamou. Myslím, že je...
Reklamy v jinych oborech? Honza30.09.2004 11:39
A jak to resite u jinych vyrobku? Nejite jogurty, neperete s pracimi prasky,nejezdite autem,...
Další odporná reklama Martin29.09.2004 12:50
Pivo pro blbý lidi má blbou reklamu. Dělejte to jako já, nepijte žádný pivo a je to. Pak...
Nedělejme z komára velblouda Bohuslav Bohuněk29.09.2004 10:37
Postupně se v diskusi objevuje několik rovin: 1. kvalita piva a její projekce do reklamy 2....
Prazdroj III Petr Sitař28.09.2004 23:45
A k čemu jsou super objemy, když ti Afričani z Originálu udělaj běžný pivo typu Heineken....
Vyhledávání