úvod
homepage

Nové pivo od Staropramene vytisknout článek

Přidáno: 18. června 2004  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,33 hodnotících Hodnotících: 28 počet zobrazení Zobrazeno: 7141x

Nezvyklé jméno, OSTO6, nezvyklý design (čirá lahev a twist-off uzávěr) a cílová skupina mladí do 24 let, tak takto by se jednoduše dal popsat nový přírůstek do rodiny piv Pivovarů Staropramen.

Kdo někdy pil,nebo jen viděl láhev nejproslavenějšího mexického piva Corona, je chvíli na rozpacích. Stejná čirá láhev, uzávěr, průhledné logo. Že by se mexické předražené rádoby pivo začalo licenčně vařit v naší kotlině? Kdepak, věc se má jinak. Pivovary Staropramen přichází na trh po novém typu balení Q-pack s další novinkou. Podle Zbyňka Kováře z marketingového oddělení společnosti Pivovary Staropramen je to osvěžující světlý ležák s obsahem alkoholu 5,2 %. Díky dvojité filtraci má toto pivo méně hořkou chuť a také méně výraznou pivní vůni než běžné druhy piv. OSTO6 je osvěžující a lehce pitelné pivo vhodné pro aktivní příležitosti konzumace - během zábavy na tanečním parketu nebo u baru.

Tolik marketingová zpráva. Měl jsem možnost ochutnat obě zmiňovaná piva v krátkém sledu a tudíž mohu srovnávat. Bez obalu musím přiznat, že můj první dojem ze OSTO6-ky byl značně ovlivněn přetrvávající nechutí k mexickému vzoru, tedy Coroně. Nemůžu si pomoct, pro mě to není pivo, i když mnoho mládežníků, kteří jsou "in", se mnou možná nebude souhlasit (pokud někdo z nich vůbec zabrousí na náš server ). Proto i prvotní dojem z piva OSTO6 byl rozpačitý. Chlácholil jsem se neustálým čtením tiskové zprávy, kde se praví, že OSTO6 je od března 2004 distribuováno pouze v oblasti on-trade ve vybraných hudebních klubech, music barech a diskotékách po celé České republice. Jeho uvedení doprovází unikátní promotion v místech prodeje, která poběží až do konce května 2004. Navíc že prý z výsledků spotřebitelských testů zaměřených na cílovou skupinu konzumentů, kterou jsou muži ve věku 18-24 let s aktivním životním stylem, vyplývá, že pivo OSTO6 je pro ně chuťově přijatelnější a představuje tak "lehčí" alternativu ke klasickému pivu. Výmluva je jednoduchá: nejsem cílová skupina - do music barů nechodím, věkem jsem mimo (bohužel už o dost) a o aktivním způsobu života si můžu jen nechat zdát.

Potom jsem měl příležitost ochutnat i Coronu. Ejhle, stalo se něco neočekávaného. Při srovnání chuti mexického zástupce s domácím borcem, OSTO6 vyhrálo jasně na body. Chuť, ať byla v porovnání s jinými dobrotami z portfolia Staropramene (zde si musím znova přiznat, že Granát je téměř bezkonkurenční) jakkoliv slabá, přeci jen se na ni Corona dívala z uctivého povzdálí. Navíc vezmeme-li v úvahu i cenu,která je u OSTO6-ky téměř třetinová, není v podstatě co řešit. Ono je vlastně vše relativní, jak mi vysvětlila má žena - nepivařka. Ta když slyšela mé komentáře na adresu obou piv, jen prohodila cosi o lambiku a jiných belgických speciálech, z kterých já "jsem na větvi", ale které by rozhodně neoslovily tak velkou skupinu lidí, kam právě míří nové OSTO6.

A co napsat závěrem? Pokud vám zachutnala Corona, klidně na ní zapomeňte. Na trhu je nyní lepší a levnější konkurent. Pokud máte tak jako já rádi piva typu Granát, nebo ještě líp Belle-Vue kriek a Leffe, neodrazujte vaše kamarády nepivaře od vyzkoušení si této novinky. Třeba jim zachutná a postupně si najdou cestu do jiných pivních sfér.

PS: Pokud vaše kamarádky a kamarádi jsou hračičkové, budou určitě nadšení z doprovodných aktivit provázejících uvedení piva OSTO6 na trh:

Návštěvníky klubů čeká v rámci promotion "Šroubuj o106!" spousta hudby, zábavy a soutěží. Název promotion souvisí s aktivitami, které si návštěvníci mohou vyzkoušet, i s unikátním twist-off uzávěrem piva OSTO6, který je na českém trhu novinkou.

"Šroubuj o106!" - aktivity:

Šroubky a matičky
Příchozí pánové obdrží šroubky, slečny matičky různé velikosti i barvy. Pánové mají za úkol najít slečnu s příslušnou matičku, která se hodí k jejich šroubku, a naopak. Když se dva protějšky najdou, dostane každý z páru pivo OSTO6 zdarma.

Trezor Hledej kód o106!
Ke každému koupenému pivu OSTO6 obdrží zákazník jeden číselný kód. Tímto kódem je možné otevřít číselný zámek trezoru, který v sobě skrývá cennou výhru - mobilní telefon Sony Ericsson Z200. Pokud právě váš kód otevře zámek trezoru, stáváte se majitelem této výhry. Pokud ne, kupte si další OSTO6 a zkuste to s novým kódem znovu.

 Cílová skupina - mladí muži do 24 let
Cílová skupina - mladí muži do 24 let

Trička OSTO6
Celý večer vás bude personál klubu obsluhovat v jedinečných tričkách OSTO6. Tato trička můžete i vyhrát. V čem jsou jedinečná? Na tričku jsou umístěny magnetické pruhy. Na ně můžete odkládat twist-off uzávěry ze svých lahví piva OSTO6. Uvidíte, že tak neztratíte přehled o tom, kolik jste toho již vypili…

Obří magnetická zátka na stropě
Unikátní twist-off uzávěr piva OSTO6 umožňuje otevřít pivo bez použití otvíráku. Stačí uzávěr jednoduše odšroubovat a pivo je připraveno ke konzumaci. A co se zátkou? Tu vyhoďte na strop, obří magnetická zátka ji tam zachytí a už nepustí.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání