úvod
homepage

Pivo "Polygamy Porter" třepetá bilboardem vytisknout článek

Přidáno: 13. ledna 2002  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,88 hodnotících Hodnotících: 22 počet zobrazení Zobrazeno: 5063x

Reklamní agentura zabývající se externími bilboardy odmítla vylepit reklamu s vyobrazením 6-manželkového kartonu (pivní karton obsahující 6 manželek).

Reklamní agentura vyjádřila svůj postoj k poslední reklamní kampani Wasatch Beer na pivo Polygamy Porter tím, že odmítla vztyčit dálniční bilboard s touto reklamou, navzdory smlouvě mezi agenturou a Schirf Brewing Co. Reagan Outdoor Advertising trvá na tom, že bilboard, který zobrazuje spoře oděného muže, cherubíny a karton obsahující šest manželek, je nevkusný a chce proto uplatnit článek „Cenzura“, který je ve smlouvě obsažen. „Vystavovali jsme již mnohem větší nevkusnosti, než je tato“, řekl majitel pivovaru Greg Schirf deníku The Salt Lake Tribune.

Bilboard by vás mimo jiné vybízel „Když si užíváte našich lahodných nápojů, rozmnožujte se laskavě se patřičnou zodpovědností.“

Wasatch Beer pivovar už dlouho zesměšňuje svou reklamní kampaní Mornonskou církev. Poslední bilboardy, které jim agentura Reagan vylepila zobrazovaly baculatou blonďatou představitelku piva St. Provo Girl Pilsner s doprovodnými texty „Pokřtěte svou chuť chlapci“, „Sloužím místní náboženské obci“ a „A sakra“.

Utah je domovem tisíců polygamistů, kteří říkají že následují základní učení Církve Ježíše Krista Posledních Dnů, ačkoliv od této praxe se církev distancovala již v roce 1890.

„Určitě se mi to nelíbí, ale myslím si, že s tím nic neudělám“ říká Owen Allred, vedoucí představitel druhé největší polygamistické církve, Jednotných Bratří Apoštolů, která působí v Bluffdale. „Nevěříme na alkohol jakéholiv druhu. Jednoznačně je to kritika polygamistů.“

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání