úvod
homepage

První pivní netová televize vytisknout článek

Přidáno: 9. května 2006  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2 hodnotících Hodnotících: 12 počet zobrazení Zobrazeno: 6247x

Číst si o pivovarech, degustacích piva čí vyhlášených pubech může být zajímavé. Co si ale budeme nalhávat, být tam, nebo to alespoň vidět na vlastní oči, je rozhodně lepší. A protože internet je z principu multimediální médium, máme pro vás novinku – piv

S tím označením „televize“ je to sice trošku velkohubé, nicméně se domnívám, že začlenění streamovaného videa posouvá náš web zase o kus dál. Vynasnažíme se, abychom vám alespoň jednou týdně mohli přinést jedno či více streamovaných videí, která vám nějakým způsobem přiblíží ať už pivo jako takové, nebo život novodobého pivaře. Proto se zde zatím „bez ladu a skladu“ tak, jak je budeme mít k dispozici, objeví videozáznamy z pivovarských slavností, degustací piva, prezentací piva v gastronomii, rozhovory se zajímavými lidmi, návody pro homebrewáře, pivní postřehy ze zahraničí, prostě vše, co se nějakým způsobem týká piva.

A protože začínáme, rozhodli jsme se přistoupit k dané problematice s nadsázkou. Možná někteří z vás reality show jako takové odsuzují, možná jsou mezi vámi tací, kteří jen občas nějaký ten díl shlédnou (vždyť reportáže a fotoseriály na nás útočí i z tzv. seriózních deníků), nebo jste případně tomuto fenoménu dnešní doby úplně propadli. Ať tak či onak, pro všechny čtenáře má dnešní video spot vztah k právě probíhajícímu druhému pokračování reality show VyVolení. Nebojte se, nebude to záznam jednoho z jejich četných alkoholických dýchánků, téma to bude více pivní. Jeden z účastníků této reality show, VyVolený Pavel, si totiž střihnul menší brigádu v humpoleckém pivovaru Bernard. A jak to vše dopadlo, se dozvíte právě z našeho prvního videozáznamu, které zde publikujeme s laskavým svolením pivovaru.

Samostatnou kapitolou, kde se dá streamované video báječně použít, je prezentace televizních pivních reklam. Máme pro vás připraveno již více než dvacet takovýchto reklam, ať už domácí či zahraniční provenience. Teď jsme ve fázi domlouvání odborných recenzí lidí z marketingové branže. Pokud vše půjde podle plánu, ještě během května by se u nás mělo objevit první hodnocení.

A protože se blíží letní sezóna, během které se každý víkend odehrají mnohé pivní akce, mnozí z vás cestují za pivem nejen po naší vlasti, ale vyráží i do zahraničí, mám k vám velkou prosbu. Pokud máte doma nějaký videomateriál, a chtěli byste se o něj podělit s ostatními čtenáři našeho serveru, pošlete nám jej emailem na redakce(at)svetpiva.cz. Anebo pokud se jedná o datově objemnější záznam, můžete jej poslat poštou (CD, videokazeta) na adresu: Redakce Svět piva.cz, Veleslavínská 39, 162 00 Praha 6. Nezapomeňte uvést jméno a adresu, název záznamu a případně datum. Publikované materiály budeme honorovat stejně jako u článků částkou 200 Kč. sice to není na zbohatnutí, ale na pár dobrých piv to stačí.

A protože ne všechno se dá natočit na kameru, připravujeme pro vás i obdobný projekt "pivního rádia", kde si budete moct stahovat záznam ve formátu mp3 nebo jej spustit jako streamovaný zvuk. ale o tom až později v samostatném článku.

Na závěr mi dovolte, abych zde poděkoval firmě Mediastream (web ZDE), bez které by projekt pivní televize nebyl vůbec myslitelný. Její pochopení a profesionální zázemí nám umožnilo projekt pivní televize realizovat. Za to jí patří náš dík.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání