úvod
homepage

Ostravar v novém kabátě vytisknout článek

Přidáno: 1. února 2007  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 1 hodnotících Hodnotících: 2 počet zobrazení Zobrazeno: 9400x

Po velkých značkách konkurence i vlajkové lodi mateřského koncernu, došlo na změnu image skleněného obalu i Ostravaru.

Než se tu někdo začne znova rozčilovat, že velké pivovary nepotřebují propagaci, vězte, že Ostravar nechutnal jen mně, ale i čtenářům a návštěvníkům předloňské akce v Zemědělském muzeu a loňských vánočních pivních trhů na Výstavišti. Mám na mysli Ostravar Strong. Navíc tento pivovar vaří klasickou metodou pro Pivovary Staropramen všechny speciály, Granátem počínaje (pravda, ten už není považován za speciál), Keltem konče.

Proto zde dneska publikujeme tiskovou zprávu, která by se jinak objevila jen v rubrice „Tiskové zprávy“.

=====================================

S novým designem svých lahví přichází v těchto dnech pivovar Ostravar. Jako první velká severomoravská značka opouští Ostravar unifikované NRW láhve a začíná své pivo stáčet do moderního obalu. Zákazníci si tak mohou od začátku února koupit Ostravar v novém atraktivním balení.

Pivovar načasoval obměnu svých lahví do roku, ve kterém slaví 110. výročí založení, čímž se řadí k nejstarším pivovarům u nás. Poprvé začal Ostravar své pivo stáčet do lahví ve čtyřicátých letech minulého století. V posledních letech stáčel pivo do tzv. NRW lahví.

„NRW lahve nám neumožňovaly žádné odlišení naší značky od konkurence, proto jsme se nyní rozhodli vybrat pro Ostravar zcela nový tvar láhve,” říká Pavel Barvík, manažer značky Ostravar.

Hlavní novinkou na nových lahvích je jejich tvar – odlišují se od NRW lahví užším a delším hrdlem. Tento tvar je inspirován nejnovějšími trendy v designu pivního skla. Ostravar při změně láhve spolupracoval s českými skláři z firmy Avirunion.

Vedle uvedení nových lahví prošly drobnou úpravou také etikety. Celkem bylo provedeno 15 úprav včetně nového zpracování pivovarských koní, kteří nyní působí výraznějším a sebevědomějším dojmem. Ostravar chtěl tímto krokem zdůraznit sílu své značky, která díky růstu popularity a prodaných objemů neustále posiluje svou pozici na trhu, a také zdůraznit příslušnost k Ostravě, která má symbol koně rovněž ve svém logu.

Ostravar bude do nových lahví stáčet postupně všechny své druhy –Ostravar Originál, Ostravar Premium a Ostravar Strong. Uvedení nových lahví na trh bude podpořeno lokální mediální kampaní, jejímž ústředním motivem je slogan Léty prověřená chuť v novém. Nosnými médii budou print a outdoor. Kampaň kromě uvedení nové lahve zdůrazní také dlouhodobé propojení značky Ostravar s ostravským regionem.

====================================

PS: Pro Pražáky dobrá zpráva (pokud jste jí tedy nezachytili už dříve) – Ostravar Strong je na čepu v praze minimálně ve dvou hospodách v okolí potravinářské průmyslovky v Podsklaské ulici – U voraře a U suché dásně.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání