úvod
homepage

ČT: Rasismus na pivních táccích vytisknout článek

Přidáno: 14. května 2003  •  Autor: Josef Albrecht
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,78 hodnotících Hodnotících: 9 počet zobrazení Zobrazeno: 4783x

Pivovar Černá Hora zvolil reklamní kampaň, která by podle reportérů České televize byla v zemích Evropské unie trestná. Česká televize uvedla, že reklama na pivních táccích s křížovkou, při jejímž luštění mají luštitelé označit člověka černé pleti výrazem

Například v Portugalsku by podle ČT mohl soud tomu, kdo by se cítil takovouto reklamou dotčen, přiznat odškodnění v řádu tisíců amerických dolarů. Česká tisková kancelář uvedla, že v Česku by se ale podle státní zástupkyně Kateřiny Jiráskové tento případ hodnotil pouze jako přestupek.

Ředitel pivovaru Černá Hora Ivo Štorek rasový podtext reklamy odmítá. O stažení desetitisíců pivních tácků z distribuce zástupci pivovaru neuvažují. Případné stěžovatele by byl Štorek ochoten odškodnit pouze jednou sklenicí piva.

Evropská unie poskytla černohorskému pivovaru dotaci ve výši 9,9 milionu korun na rekonstrukci staré sladovny na nové polyfunkční centrum. Podnik získal peníze z fondu SAPARD. „Při celkových nákladech asi 25 milionů korun přinese nový objekt v první fázi patnáct nových pracovních míst při plánovaných ročních tržbách kolem deseti až patnácti milionů korun“ řekl pro agenturu ČTK ředitel pivovaru Ivo Štorek.

Dříve chátrající sladovnická budova nabízí nyní venkovní zahrádku, vnitřní restauraci se salónkem, bowling, fitcentrum, saunu, turistické informační místo a letní pódium. "Pivovar chce podpořit venkovskou turistiku, cykloturistiku i malé a střední podniky v regionu," prohlásil Štorek. V budoucnu připravuje pivovar rozšíření dalších společenských aktivit pro příchozí jako bazén nebo kurty pro squash.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání